czwartek, 19 lipca 2018

Bąbelkowy LO

Cześć!

Dzisiaj przedstawiam Wam urodzinowy bąbelkowy layout dla mojego Bąbelka:). Muszę się przyznać, że ciężko mi się tworzyło w takich pstrokatych kolorach, ale radość syna wynagrodziła mi wszystko z nawiązką😍. A przecież o to chodziło - żeby sprawić mu radość!
Już stoi na półce, więc chyba się podoba😉.

Zapraszam!





Pracę posyłam na wyzwania:
1)13 arts - Cyrk
http://13artspl.blogspot.com/2018/07/wyzwanie-challenge-68.html
Użyłam:
Gesso białe (klik)  
Mgiełka (klik)
Maska (klik)

2) Sklepik Gosi
http://sklepikgosi.blogspot.com/2018/07/wyzwanie-22-radosc-dziecka.html

3) Bloomcraft 
wyzwqanie bloomcraft pt. Home Decor

Pozdrawiam,
Minia:)

18 komentarzy:

  1. Piękna i oryginalna praca !
    Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)
    Pozdrawiam słonecznie KasiaN z DT :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza praca! ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu "Radość dziecka" - DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne podejscie do cyrkowego tematu z wyzwania 13arts, dziekuje za udzial!

    OdpowiedzUsuń
  4. super fun layout, love the pops of color!! Thanks for playing with us at 13 Arts :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może dla Ciebie pstrokato, ale dla mnie SUPER! Wszystko fajnie pasuje, a mina chłopca bezcenna. Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega radosny i kolorowy! Bardzo mi się podoba!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  7. I love this colourful and lovely page! So stunning! Thank you for playing with 13Arts challenge!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful. Thank you for playing along with us at 13 arts.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała praca. Udało ci się cudownie zinterpretować temat wyzwania. Dziękuję za udział w wyzwaniu 13 arts :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny i bardzo kolorowy layout. Pozdrawiam Agnieszka DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń