poniedziałek, 26 lutego 2018

Czekoladownik wyzwaniowy

Hej!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać czekoladownik przygotowany według kursu Let's Scrap Together Lemoncraft. I to będzie, póki co, mój najdroższy czekoladownik w życiu bo do wykonania bazy zmarnowałam aż 5(!!) kartonowych podkładek 😒. Chciałam być ambitna ale chyba następnym razem użyję gotowej bazy😉.
Za pomocą szablonu odbiłam na papierze wzór słojów drewna. Dodałam kwiaty oraz motywy wycięte z kolekcji Piątek Trzynastego oraz coś, co bardzo mi się spodobało w kursie LST - listki odbite i zembossowane na pergaminie (u mnie zielonym, więc efekt WOOOWW!).  Dodatkowo duży kwiat muśnięty brokatem no i perełki, perełki, perełki...😉


 







Pracę zgłaszam na wyzwanie:
http://blog.lemoncraft.pl/2018/02/lets-scrap-together-5.html

Pozdrawiam,
Minia😊

3 komentarze:

  1. Какая нежность! Сиреневый туман!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale warto było! Jest prześliczny!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu LST.

    OdpowiedzUsuń