środa, 28 marca 2018

Na zawsze

Witam!

Dzisiaj oderwałam się na chwilę od wielkanocnych klimatów. Przedstawiam kartkę kwiecistą, wiosenną, z lekką nutą romantyzmu. Praca ekspresowa, a jednocześnie ciesząca oko😉
Zapraszam!







Pracę zgłaszam na wyzwania:

http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2018/03/wiosna-ach-to-ty-wyzwanie-28.html
http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2018/03/lift-pracy-gosi-peninia-art.html

 https://bialekruczki.blogspot.com/2018/03/wyzwanie-nr-19-mediowe-bingo.html
Linia ukośna:
mgiełka - spryskałam nią spód kartki, 
tusz - wykorzystałam przy tuszowaniu środków kwiatów z foamiranu, 
gesso - może nie widać za wiele, ale jest;) na wydzieranej różowej wstawce naniosłam wzór gałązki przy pomocy maski i gesso

Pozdrawiam,
Minia😊

10 komentarzy:

  1. Piękna... po prostu..., tak jak ślicznie nieskomplikowana jest karteczka :) dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :) pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowna kartka ! Piękny lift mojej kartki :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję jeszcze za udział w wyzwaniu na blogu Białe Kruczki! Pozdrawiam -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatna, wiosenna, urocza :) dziękujemy za udział w wyzwaniach na blogu TDZ

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny lift. Dziękuję za udział w zabawie Białych Kruczków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Очень нежная и красивая работа. Спасибо, что нашли вдохновение в нашем задание по лифтингу в блоге ТДЗ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka. Dziękuję za dział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka wiosenna! ❤ Dziękuję za zabawę z TDZ.

    OdpowiedzUsuń