środa, 18 kwietnia 2018

Ciesz się drobiazgami:)

Cześć!

Po dłuższej nieobecności i zabieganiu związanym z remontem wracam z kartką uniwersalną. Było trochę nerwów, było trochę stresu, ale jak to powiedział mój mąż: "idź sobie zrób kartkę, to Ci przejdzie".

Przeszło:)






  

Pracę zgłaszam na wyzwania:

1) UHK Gallery - Zielono mi...
 http://uhkgallery-inspiracje.blogspot.com/2018/04/kartkowe-wyzwanie-kwietniowe-zielono-mi.html
W pracy wykorzystałam papiery marki UHK Gallery Provence Le pommier .

2) 13@rts - April Moodboard
https://13artspl.blogspot.com/2018/04/wyzwanie-challenge-65-april-moodboard.html
W pracy użyłam:

 3) Przyda-sie  - Moodboard
 http://blog.przyda-sie.pl/wyzwanie-kwietniowe-moodboard/

Pozdrawiam,
Minia:)

14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh wow this is absolutely gorgeous. No need for nerves, your work is beautiful. Love the colors and flowers are beautiful. Thank you so much for playing along with us at #13arts. ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę mi zabrakło słów, bo kartka jest cudowna! Piękne kolory, jednocześnie żywe, a nie jaskrawe, i to genialne połączenie chlapnięć z kryształkami i malutkimi kwiatuszkami, jak to obłędnie ślicznie wygląda! Cudowna kartka, mam nadzieję, że pomogła też na nerwy :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful card! Thanks for playing at 13@rts :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Your card is beautiful!!! Thank you for your participation in the 13@rts challenge.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, delikatna i urocza kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu UHK Gallery ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna praca…zachwycająca! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Przyda Się ! Pozdrawiam -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądam tę cudna kartkę już po raz kolejny i wciąż oczu nie mogę nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć;) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń