wtorek, 12 czerwca 2018

Morskie skarby

Hej!

Pora na przerwę od kartek - tym razem prezentuję LO w morskich klimatach. Bardzo dobrze czuję się w takiej tematyce:). Mieszkam na Pomorzu, tata marynarz (na szczęście były:)) i ogólnie morze jest jakoś tak mi bliskie:). Może dlatego tak świetnie się bawiłam tworząc to LO. A na nim mój mały wilk morski, który odkrył swój wielki skarb - czerwoną koparkę;).
Zapraszam!









 Pracę zgłaszam na wyzwania:
1) 13arts
http://13artspl.blogspot.com/2018/06/wyzwanie-challenge-67.html
Użyłam:


2) Laserowe Love
https://laserowelove.blogspot.com/2018/06/wyzwanie-15-challenge-15.html
Użyłam:
Tekturka - Muszle

3) scrapkowo.pl
Zdjęcie użytkownika Magdalena Wó-Ry.
Użyłam stempla "ster" widocznego na prawo od zdjęcia.

Pozdrawiam cieplutko:)
Minia

16 komentarzy:

  1. Piękny;) Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutely gorgeous. Thank you so much for playing along with 13arts.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kartka! Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne Lo, świetny morski klimat, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Stemplowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna praca :) Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. I adore this layout...love the colors and layers! Thanks for playing along at 13 Arts :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały layout, bardzo podoba mi się kompozycja ze sznurka i mikrokulek. Dziękujemy za udział w wyzwaniu 13arts! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh stunning page! Thank you for playing with us at 13Arts!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne LO, dziękujemy za udział w wyzwaniu Laserowe Love

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny Layout, Dziękujemy za udział w wyzwaniu laserowe LOVE

    OdpowiedzUsuń
  13. Super LO ! :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Laserowe Love ♥

    OdpowiedzUsuń