środa, 12 września 2018

Leśny notes

Hej!

Idzie jesień. A co za tym idzie, w lasach robi się kolorowo i ciekawie:) Z tej okazji przygotowałam sobie leśny notes. Wykorzystałam m.in. gałązki jagodziny, mech chrobotek i kawałki kory.
Zapraszam!






Notes zgłaszam na wyzwania:

http://niekartkowo.blogspot.com/2018/09/wyzwanie-92018-planujemy.html

http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2018/09/wyzwanie-36.html

http://infoscrapkowo.blogspot.com/2018/09/wyzwanie-33-moodboard.html
A zainspirowałam się dużą ilością zieleni i leśnym klimatem:)

Pozdrawiam,
Minia:)
 

17 komentarzy:

  1. Praca jest prześliczna i bardzo w moim guście;) Jedyna moja uwaga - chrobotek jest porostem;) Dziękuję za udział we wrześniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż zapachniało mi lasem... pięknie udekorowałaś ten notes. Dziękuję, że bawisz się wspólnie z Wyzwaniami nie-kartkowymi:) Pozdrawiam i życzę powodzenia - Papierowa Hulka (DT)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały! Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Dziękuję za udział we wrześniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl . Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Kurcze no ... rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie i zielono :) Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  7. Obledny:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial we Wrzesniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. wyjątkowa praca, bardzo mi się podoba, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny notes. Dziękuję za udział w wyzwaniu nie-kartkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykle oryginalna i nietuzinkowa okładka :)
    Dziękuje za udział w zabawie na blogu Wyzwania nie kartkowe :)

    OdpowiedzUsuń