wtorek, 29 stycznia 2019

Zaproszenia komunijne

Cześć!/Hi!
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić szybkie i proste zaproszenia komunijne. Do wykonania takiego zaproszenia wykorzystałam stempel "Wianek z traw", który zembossowałam przy pomocy złotego pudru Agaterii. Dodatkowo zembossowałam też kwiatuszki, które dodałam dookoła wianka. Wszystko przewiązałam lnianym i białym sznurkiem. Efekt końcowy prezentuje się tak:

Today I would like to show you quickly and simply Communion invitations. To make this cards, I have used a stamp "Wianek z traw" which I was embossed with the help of Agateria gold powder. In addition, I was also embossed flowers, which I added all around the garland. I tied everything around with a linen and white string. The end looks just like this:






 

 Użyłam:
Wianek z traw
Puder do embossingu złoty (do detali)
Puder do embossingu
 Pozdrawiam,
Minia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz