czwartek, 28 lutego 2019

Romantyczny layout

Cześć!

W ramach dzisiejszej inspiracji przygotowałam dla Was layout z nutką romantyzmu. Do jego wykonania wykorzystałam papiery Secret Place oraz grafikę z papierów Toppers Dixi. Jako dodatków użyłam m.in. kwiatów, tekturkę od Scrapińca, i stemple Agaterii. Tło ozdobiłam czarnym tuszem Splash i maską ze wzorem koniczyny marokańskiej. Zapraszam do oglądania!






Pracę zgłaszam na wyzwanie 13arts:
http://13artspl.blogspot.com/2019/02/wyzwaniechallenge-75.html
Zainspirowały mnie kolory: biel i ciepła szarość oraz motyw drewna.
A w pracy wykorzystałam czarny tusz splash <klik>

Pozdrawiam,
Minia:)

7 komentarzy:

  1. Beautiful. Thank you for joining us at 13arts.

    OdpowiedzUsuń
  2. Loving all of the different details...Beautiful page. Thank you for playing along with us at 13arts this month.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękny i delikatny layout. Kompozycja wygląda rewelacyjnie. Dziękujemy za udział w wyzwaniu 13 Arts.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohh this is such a beautiful and lovely creation! I love it. Thank you for joining us at 13@rts challenge!

    OdpowiedzUsuń