czwartek, 16 lipca 2020

Nowości w Filigrankach

Hej!
Widzieliście już naszą najnowszą tekturkę? Ja nie mogłam się doczekać, aż nadarzy się okazja, żeby ją wykorzystać:)Idealnie pasuje do delikatnych, ślubnych prac!
Zobaczcie sami!






Pracę zgłaszam na wyzwanie:
1) AltairArt - Kolory lata
http://www.altairart.pl/2020/07/wyzwanie-72020-challenge-72020.html

 2) LemonCraft 
http://blog.lemoncraft.pl/2020/07/lipcowe-wyzwanie-scrapbookingowe.html 

3) Scrapkowo
 http://infoscrapkowo.blogspot.com/2020/07/wyzwanie-55-soczysta-zielen-lata.html

Pozdrawiam,
Malwina:)

22 komentarze:

  1. Trafiłam do Ciebie z bloga Filigranek :) piekne sa Twoje prace, z przyjemnością bym Cie obserwowała i zostałabym na dłużej, ale nie widzę ikonki.Mam pytanie - jak się nazywa ta czcionka- jest śliczna :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:) Już dodałam ikonkę subskrybcji:) a czcionka to Scriptina Pro:)

      Usuń
  2. Mam taką, ale nie korzystałam - śliczna jest :0) czasem trzeba u kogoś na blogu zobaczyć :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że mogłam zainspirować:) p.s. zamieniłam subskrypcję na obserwowanie:)

      Usuń
  3. Chciałam się dodać do obserwatorów. Nie wiem o co chodzi w tej subskrybcji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie skomponowana praca. Bardzo delikatna i subtelna. Tak pieknie grają na niej wszystkie barwy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Praca jest prześliczna. Delikatna i świeża, po prostu cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca;) Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zielono aż miło :)) Cudna zielona praca! Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuudowna praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lipcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna i niezwykle gustowna, dziękuję za zabawę ze @scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba 😍super 👍🏻

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa praca. Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo subtelna i romantyczna praca. Po prostu piękna! :) Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art, Monika DT

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję także za zabawę z AltairArt

    OdpowiedzUsuń