środa, 10 października 2018

Kartka ślubna - pierwsza inspiracja dla Agaterii

Cześć!
 Hi!

Jest mi bardzo miło przedstawić Wam moją pierwszą inspirację dla Agaterii. Na tę okazję wybrałam kartkę ślubną w kolorach szarości i mięty. 
I'm really glad to show you my first inspiration for Agateria. For this occasion I chose the wedding card in shades of gray and mint.


W pracy wykorzystałam m.in. miętowy papier z kolekcji Oh Hello Spring! marki Agateria. Główną ozdobą jest bardzo efektowna tekturka rozetka, którą zembossowałam białym pudrem do embossingu
In my work I have used i.a. mint paper from 'Oh Hello Spring!' collection. The main decoration is impressive chipboard rosette, which I've embossed with the white embossing powder .



Dodatkowo użyłam kwiatki WOC, które w towarzystwie srebrnej wstążki, piórek i perełek tworzą bardzo delikatną i romantyczną kompozycję. Ostatnim elementem jest napis wykonany przy pomocy stempla „W dniu ślubu” zembossowany na papierze pergaminowym.
I used WOC flowers, which making really sensitive and romantical composition in the company of the silver ribbons, feathers and pearls. The last one, is an inscription whit a stamp 'W dniu ślubu' embossed on the parchment paper.




Użyłam:
I used:
 Puder do embossingu
Rozetka i narożniki 7

Oh Hello Spring! 3/6

Napisy na każdą okazję - zestaw 
Pozdrawiam
Regards

Minia:)

http://maniemini.blogspot.com/
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz