piątek, 19 października 2018

W dniu urodzin na chabrowo

Witam!
Hello!
 
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kartkę urodzinową z dodatkiem chabrowych elementów. Beżowe tło przyozdobiłam stemplem „Tło pismo ozdobne”. Głównym elementem dekoracyjnym jest duży kwiat z foamiranu, a dodatkowo wykorzystałam mech i chabrowe gałązki. Na koniec przyozdobiłam moją kartkę napisem „W dniu urodzin” z agateriowej kolekcji.

Today I would like to show you a birthday card with some blue accessories. Beige background I've decorated with a stamp 'Tło pismo ozdobne'. The main element of the decoration is a big flower of foamiran. I've used moss and blue twigs as well. In the end I've decorated my card with a stamp 'W dniu urodzin' from Agateria. 






Użyłam / I used:
Tło pismo ozdobne 
 Napisy na każdą okazję - zestaw

Foamiran Irański

TUSZ Danube Blue Memento Dew Drop Pad 

Uściski /Hugs
Minia :)

http://maniemini.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz