czwartek, 8 listopada 2018

Kurs na kartkę świąteczną w 3 minuty

Cześć!
Hi!

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić szybki kurs na kartkę świąteczną. Jeśli jesteście szczęśliwymi posiadaczami tego stempla i tego wykrojnika to zajmie Wam to mniej niż 3 minuty. Ja wykorzystałam podobny wianek i wycięłam go nożyczkami, ale wieczory coraz dłuższe, więc mamy dużo czasu:)

Today I'd like to show you a quickly way so you can make your own Christmas card. If you're lucky owners of this stamp and this die cut, you can do it in less than 3 minutes. I used a similar wreath and cut by the scissors, but the evenings are longer these days do we've got time for things like these:) 

Potrzebujemy następujących rzeczy: 
We need these things:

Krok 1. Zaczynamy od pomalowania bazy kartki białym gesso (baza od Rzeczy z papieru).
Step 1. At first, paint the base paper with white gesso (base from Reczy z papieru).

 Krok 2. Następnie nakładamy wzór gwiazdek przez maskę przy pomocy pasty modelującej.
Step 2. Next, we apply a star pattern through the stencil using a modeling paste.

 Krok 3. Całość pozostawiamy do wyschnięcia lub suszymy nagrzewnicą.
Step 3. Now leave the card till it's dry or use heater.

 Krok 4. Przyklejamy gazę i pozostałe wycięte elementy.
Step 4. We stick the gauze and all of the trimmed elements.

Krok 5. Na koniec dodajemy życzenia i perełki w świątecznych kolorach.
Step 5. At the end add some Christmas wishes and pearls in Christmas colours.

Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do tworzenia świątecznych kartek, bo jak widzicie, ich wykonanie jest banalnie proste.

I hope I have inspired you to make some Christmas cards because, as you can see, it's really easy. 

Użyłam:
I used: 

Szczęśliwych Świąt !   Wianek 2

Maska ramka gwiazdki    Pasta modelująca 125 ml

Pasek 2 z kolekcji Magic Dreams

Pozdrawiam
Regards,

Minia:)
http://maniemini.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz