poniedziałek, 5 listopada 2018

Kurs na kubeczek;)

Cześć!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kurs na kubek (i inne części zastawy) ze wzorem, jaki tylko sobie wymarzycie;). I to za grosze! W moim przypadku, za wszystko co widzicie na zdjęciu poniżej, zapłaciłam około 25zł. 
Marker do porcelany Nerchau - ok 15zł
Kubek biały - 2zł/szt
Podłużny talerzyk - ok. 5-6zł

I zabawy co nie miara;) Zapraszam!



Użyty przeze mnie marker Nerchau możecie kupić w większości sklepów z artykułami dla plastyków. Ale markery innych firm możecie także kupić np.w Empiku.

Powierzchnię  przed pracę należy odtłuścić i ... zaczynamy szaleństwa:)  Możecie pisać, rysować grafiki,odbijać maski...Co komu w duszy gra;).

W razie niepowodzeń śmiało możecie marker zmyć i napisać od nowa. Najlepiej robić to przy pomocy zmywacza do paznokci.

Następnie pozostawiamy naszą zastawę na kilka godzin do wyschnięcia, a na koniec wypalamy w piekarniku przez 90 min w temperaturze 160 st.C.

Gotowe wyroby możemy śmiało myć w zmywarce. U mnie po roku użytkowania trzyma się super!

Mam nadzieję, że natchnęłam Was do twórczej pracy;).
Zapraszam również na nasze świeżutkie wyzwanie, o którym możecie poczytać, klikając na banerek poniżej.

http://scrapandskill.blogspot.com/2018/11/wyzwanie-30-zagosci-listopad.html


Pozdrawiam jesiennie,
Minia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz